Sadržaj portala

Chiara Ferragni: od modne blogerice do uspješne poduzetnice

Piše: Antonia Kulić

Kada je 2009. godine pokrenula modni blog, Chiara se nije previše razlikovala od ostalih blogerica, ili takzovanih IT djevojaka. Modni savjeti, trendi odjevni komadi, ukusna hrana i putovanja, objave su kojima je Chiara u samo mjesec dana prikupila preko 30 000 posjeta po danu. No danas možemo reći da postoje modne blogerice i Chiara Ferragni, kao aposlutni imperativ i idealan primjer mlade žene koja je od hobija i ljubavi prema modi uspjela napraviti biznis, trenutno vrijedan 30 milijuna eura.

Među mladima je izuzetno prisutan trend influencerica na društvenim mrežama koje su svojim odjevnim kombinacijama i recenzijama, postale relevantne stručnjakinje za modu,  kozmetiku i lifestyle. Da nije riječ o samo prolaznom trendu, svjedoči i činjenica da su one najistaknutije danas često ikone modnog novinarstva, te su upravo one rado viđena lica na brojnim kampanjama i reklamama svjetski poznatih brendova. Ipak, Chiara je djevojka koja je u ovome poslu prva „probila led“.

Na samom početku ove digitalne revolucije, Ferragni je zbog uspjeha svog bloga The Blond Salad, napustila rodnu Italiju i preselila se u Los Angeles. Sa svojim sada već bivšim dečkom Pozzolijem osnovala je tvrtku TBS Crew s ciljem kreiranja originalnog sadržaja za klijente. Sukladno tomu, blog je prenamijenila  web stranicu koju danas uređuje desetak stručnjaka iz područja mode i lifestyla. Pored zanimljivih članaka i modnih savjeta, posjetitelji imaju priliku kupovati na navedenoj stranici. E- shop broji više od 600 tisuća posjeta mjesečno, a ljubitelji mode imaju priliku kupovati odjevne komade iz brojnih hight street i vintage brendova, kao i prepoznatljivi dizajn same Chiare (logo: zaigrano plavo oko ‘okrunjeno’ dugim, profinjenim crnim trepavicama).

Zbog svog aktraktivnog izgleda i lepršavog talijanskog stila, velike modne i kozmetičke kuće su u svojim kampanjama htjeli upravo Chiaru. Posljednji u nizu našao se Lancome, koji u najaktualnijoj kolekciji ima paletu sjenila upravo s Chiarinim potpisom. Također, među ostalim istaknutim brendovima čije je bila zaštitno lice našli su se Guess, Intimissimi, L’oreal, Pantene i Mango.

No, prava kruna njezinog poslovanja jest novootvoreni fizički dućan njezinog brenda CF( Chiara Ferragni) u Milanu. Koliko je omiljena, svjedoče i 4 tisuće njezinih obožavatelja koji su došli na otvorenje dućana. Isto tako, Chiarin brend sastavni je dio ponude u više od 300 maloprodajnih mjesta, od Pariza pa sve do New Yorka.

Kada je u pitanju njezin stil, on se može opisati kao osebujan. Chiara  je sve samo ne tipična šminkerica. Sa desetak tetovaža, često ju možemo vidjeti u hrabrim  statement komadima koje izvrsno kombinira i na dnevnoj bazi izaziva oduševljenje kod čak 16 milijuna Instagram pratitelja. Spajanjem profinjenih i „chic“ komada Chiara je zaista prava modna inspiracija, no i puno više od toga. Osim što je senzacija u modnom svijetu i na društvenim mrežama, Ferragni je izuzetno poduzetna i ambiciozna žena koja je vrlo mudro uložila sredstva u posao koji istinski voli. Stoga ne iznenađuje da ju je Forbes 2017.godine proglasio „najmoćnijom modnom influencericom“.

Također, njezine prezentacijske i komunikacijske vještine privukle su pažnju akademika te se njezin primjer danas koristi u analizama poslovnog uspjeha na Harvardskom sveučilištu. U moru ekspanzije modnih blogera, možemo zaključiti da je Chiara uistinu pozitivan primjer mladim djevojkama kako pretvoriti pravi imperij od onoga što zaista volimo i bavimo se time cijeli život.