Sadržaj portala

Romina Ivančić

Strast prema poslu

Direktorica Odjela ljudskih resursa tvrtke Heineken govori o svojim iskustvima s mentoricama te o tome što bi ona kao mentorica željela prenijeti mlađim ili manje iskusnim kolegicama

Romina Ivančić studirala je psihologiju s namjerom da jednoga dana postane klinička psihologinja ili psihoterapeutkinja. No, na apsolventskoj godini počela je raditi u Vipnetu, Odjelu za ljudske resurse, te shvatila da je upravo to posao u kojem se savršeno objedinjuje ljubav prema ljudima i psihologiji te dinamika i usmjerenost na rezultat koje nudi korporacija. Nakon što je diplomirala psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, započela je svoj profesionalni put u tadašnjoj Hypo banci, i to u trenutku kada se Hypo banka spajala sa Slavonskom. Nakon dvije godine provedene u Hypo banci vratila se u Vipnet gdje je provela sljedećih pet godina i to u gotovo svim odjelima unutar ljudskih resursa. Romina je zadnju godinu ondje provela na poziciji stručnjakinje za kompenzacije i nagrađivanje. Nakon toga joj se ukazala prilika pridružiti se Lidlu na poziciji voditeljice Odjela razvoja kadrova. “Moja zadaća je bila etablirati taj odjel jer do tada ta funkcija nije bila definirana”, objašnjava Romina.

 

Vrlo brzo preuzela je poziciju direktorice ljudskih resursa gdje je, zajedno sa svojim timom, imala kvalitetan razvojni put uz punu podršku predsjednika Uprave i menadžmenta. “Napravili smo odličan posao u smislu promjene organizacijske kulture, točnije odnosa prema zaposlenicima, ali i percepcije Lidla kao poslodavca u javnosti.” U Lidlu se zadržala tri godine, do kolovoza 2017., kada ju je privukla potpuno drugačija industrija i manja organizacija, kao i prilika za osobniji, tailor made pristup, upravljanju ljudskim resursima. I nije požalila što se pridružila kompaniji Heineken Hrvatska, gdje zaista uživa raditi. “Volim promjene i dobro se nosim s njima, međutim spremna sam ih i inicirati. Mislim da je to ujedno i jedna od ključnih uloga HR-a u smislu doprinosa strateškom razvoju kompanije.” Od svojih suradnika Romina očekuje da se trude pratiti njezinu dinamiku i visoke standarde kvalitete, ali naglašava važnost prilagodbe pristupa, ponašanja i očekivanja okolini. “U vođenju timova potrebno je biti svjestan snaga i područja za razvoj, kako svojih zaposlenika, tako i vlastitih, te sukladno tome stvoriti radno okruženje u kojem se postiže maksimum.” Kada su u pitanju njezina iskustva s mentorima, Romina ima isključivo riječi hvale.

 

U Vipnetu je imala dvije mentorice, koje su joj posvetile mnogo vremena i oblikovale ju u skladu s njezinim tadašnjim kapacitetima. Na pitanje je li sama tražila mentore, Romina objašnjava: “Naravno. Uvijek sam pokazivala znatiželju, dobru volju i interes. Duboko sam uvjerena da se ne treba libiti pokazati da želite više.” Kasnije, u Lidlu, također je imala mentore jer ta kompanija ima sustav mentorstva koji odlično funkcionira i veoma je strukturiran. “Bez povratnih informacija koje sam dobivala i bez uzora koje sam tijekom karijere imala, danas ne bih bila ovo što jesam. Kod svakog svojeg mentora identificirala sam nešto što je bilo vrijedno integrirati u moj način rada.” Upravo joj je takav pristup mentorstvu glavna motivacija da bude mentorica mlađim ili manje iskusnim kolegicama.

 

Najvrjednije što može prenijeti drugima, smatra Romina, jest strast prema poslu, zatim približiti prednosti prihvaćanja ili iniciranja promjena te ih potaknuti na odvažnost da istupe, kažu što žele i traže više. “Vjerujem da funkcionalno mogu dati dosta savjeta osobi koju mentoriram, ali i pomoći strukturirati način razmišljanja o tome kako donositi odluke i koje odluke donijeti te kako se profesionalno orijentirati.”

call to action image

UPOZNAJTE SVOJU MENTORICU

Pošaljite nam kratko objašnjenje zbog čega mislite da bi Romina Ivančić trebala biti baš vaša mentorica, zajedno sa svojom biografijom. Izabrana čitateljica sa svojom će mentoricom moći provesti sat vremena mjesečno, tijekom sljedeća tri mjeseca.

Pošalji mailom