Equinox donosi motive zagrebačkog Adventa u Zagrebu i Dubaiju kroz interaktivnu lokacijsku igru u proširenoj stvarnosti (AR) - Zaposlena.hr
Sadržaj portala
equinox-igra-hnk

Equinox donosi motive zagrebačkog Adventa u Zagrebu i Dubaiju kroz interaktivnu lokacijsku igru u proširenoj stvarnosti (AR)

Pomoću besplatne aplikacije Equinox XR na Android i iPhone telefonima moguće je u Zagrebu i na svjetskoj izložbi EXPO 2020 u Dubaiju u proširenoj stvarnosti zaigrati adventsku igru otkrivanja, sakupljanja i virtualnog darivanja legendarnih hrvatskih igračaka.

Tvrtka Equinox Vision, hrvatski startup koji razvija platformu Equinox za laku objavu sadržaja proširene stvarnosti (AR), ove godine u suradnji s Turističkom zajednicom Grada Zagreba (TZGZ) omogućuje građanima i posjetiteljima ovogodišnjeg Adventa doživljaj sudjelovanja u jedinstvenoj adventskoj AR igri.

Unutar aplikacije Equinox XR igrači će kroz “unboxing” igru otkrivati i skupljati igračke postavljene na 10 lokacija u gradu. Nakon što igračke pronađu, igrači ih mogu mogu ponijeti sa sobom i samostalno ih, koristeći aplikaciju, postaviti u proširenu stvarnost na bilo kojoj lokaciji na svijetu, te na taj način dijeliti radost otpakiravanja poklona s drugima.

Svi koji imaju pametne telefone s popisa podržanih uređaja mogu putem besplatne aplikacije Equinox XR na 10 lokacija u centru Zagreba potražiti prepoznatljive kutije s igračkama, te ih otpakiravati dodirom ekrana.Tako ih korisnici mogu pomoću kamere mobitela vidjeti na: Trgu bana Jelačića, Trgu kralja Tomislava, Kurelčevoj ulici, Parku Zrinjevcu i drugim lokacijama (karta svih lokacija je dostupna ovdje: https://bit.ly/LokacijeAdventZagreb2021).

Na svakoj lokaciji se nalazi druga igračka. Jednom kada igrač pronađe i otpakira pojedinu kutiju, igračku nosi sa sobom i tada ju može samostalno, koristeći aplikaciju, postaviti na bilo koju drugu lokaciju na svijetu na kojoj se igrač u tom trenutku nalazi.

Virtualne igračke zagrebačkog Adventa u Equinoxu na svjetskoj izložbi EXPO 2020 Dubai

Equinox i Turistička zajednica grada Zagreba postavljanjem glavnih motiva ovogodišnjeg Adventa na fizičke lokacije svjetske izložbe EXPO 2020 Dubai donose novu dimenziju u komunikaciji i promociji turističkog proizvoda.

Sedam igračaka na pet lokacija oko i unutar hrvatskog paviljona posjetitelji će moći uz pomoć svojih pametnih mobitela potražiti prepoznatljive kutije te ih otpakirati dodirom ekrana. Na taj način posjetitelji dolaze u kontakt s turističkim proizvodom koji kroz sadržaj proširene stvarnosti smisleno obogaćuje fizički prostor. 

Nastavite čitati