Sadržaj portala

Trebate li imati poslovni blog?

Piše: Ivona Žugaj

Imate web stranicu i poslovne profile na društvenim mrežama trebate li zaista pisati još i blog? Ako vodite posao vjerojatno ste si ovo pitanje postavili više puta. Čuli ste da ga je dobro imati, ali nije vam baš jasno zašto? Ovim tekstom pomoći ćemo vam konačno odgovoriti na to pitanje.

Poslovni blog čine objavljeni informativni i edukativni članci, vezani uz proizvode ili usluge koje firma nudi, a namijenjeni su online publici. Razlika između bloga i web stranice je u količini i sadržaju informacija te u vrsti komunikacije.

Web stranice su sažete i pružaju osnovne informacije, a posjetitelji samo čitaju sadržaj. Blog, s druge strane, pruža mnogo više informacija o nekoj konkretnoj temi, upute i savjete, a budući da čitatelji mogu postavljati pitanja i izraziti mišljenje te podijeliti sadržaj sa svojim prijateljima, komunikacija se odvija u više smjerova.

U kombinaciji sa društvenim mrežama blog je odličan alat za promociju vašeg posla, interakciju sa postojećim klijentima te za privlačenje novih. Na ionako zasićenom tržištu, poslovni blog prilika je za izdvajanje od konkurencije i pružanje dodatne vrijednosti za klijente.

Iako zvuči odlično, mnogi poduzetnici oklijevaju sa odlukom. Možda je i vas spriječio neki od ovih razloga:

– ne znate kako postaviti blog

– pisanje bloga zahtijeva posvećenost i vrijeme

– može biti teško redovito pisati koristan i zanimljiv sadržaj

– rezultati se ne vide odmah

Pa ipak, uz malo truda i pomnog planiranja, rezultati i prednosti pisanja poslovnog bloga uvelike nadmašuju eventualne nedostatke.

Prednosti pisanja poslovnog bloga

Pozicionirate se kao stručnjak u svom području

Zamislimo da imate neki problem i želite kupiti proizvod/uslugu koja bi ga riješila.  Pretražujete internet, nalazite nekoliko firmi koje nude iste usluge. Neke od njih imaju poslovni blog, počinjete ih čitati i saznajete mnogo korisnih informacija.

Koga ćete odabrati- nekoga tko je samo ponudio svoje usluge ili onoga koji je ponudio dodatnu vrijednost kroz mnoge edukativne i zanimljive tekstove iz kojih vam je jasno da se radi o profesionalnoj i stručnoj osobi koja dobro zna svoj posao?

Bolje pozicioniranje na tražilicama

Redovito objavljivanje, nov i informativan sadržaj povezan sa ključnim riječima omogućit će vam bolju poziciju na tražilicama. Svaki put kad objavite novi blog post prilika je za stjecanje novih čitatelja, a time i potencijalnih klijenata.

Više posjeta na web stranici

Čitatelji vašeg bloga sigurno će posjetiti i vaše ostale stranice, što znači da svaki puta kada objavite novi post na blogu, privlačite nove čitatelje i potencijalne posjetitelje web stranice, a time i potencijalne klijente.

Također, svaka nova objava na blogu idealna je za dijeljenje na svim vašim društvenim mrežama, što vam omogućuje komunikaciju sa postojećim klijentima i privlačenje novih. Ukoliko objavljujete kvalitetan sadržaj, vaše će objave vaši vjerni čitatelji i klijenti podijeliti sa svojim prijateljima što znači da će vas upoznati i oni koji za vas još ne znaju.

Kvalitetno napisan blog, edukativan, zanimljiv i koristan, može dovoditi posjetitelje na vašu stranicu i mjesecima nakon što je napisan.

Stvaranje online zajednice i povezivanje sa budućim klijentima

Odgovaranje na pitanja i komentare vaših čitatelja pomaže vam u stvaranju povjerenja i prijateljskog odnosa; bolje ćete razumjeti njihove probleme i interese i na temelju toga ponuditi kvalitetan sadržaj koji im je potreban.

Pokažite svoju osobnost, koristite humor ako želite, na taj ćete način djelovati pristupačnije, a vaši će se čitatelji moći poistovjetiti s vama.

Pisanjem poslovnog bloga redovito imate novi sadržaj spreman za objavu na web stranici i društvenim mrežama, bolje ste pozicionirani na web tražilicama, čitatelji vas smatraju stručnjakom, vraćaju vam se po savjete i kupuju od vas jer vam vjeruju – zapitajte se sada: trebam li imati poslovni blog? Koji je vaš odgovor?