
Održan prvi HOT FLASH MONEY: ekskluzivni koncept ženskog druženja
ZAGREB, 2. prosinca, 2025. – Ekskluzivni događaj pod nazivom Hot Flash Money, koji osnažuje žene da preuzmu kontrolu nad karijerom, financijama i životnim izborima u (peri)menopauzi, održan je jučer u Uraniji u Zagrebu. Okupio je žene koje žele preuzeti aktivnu ulogu u kreiranju stabilnije i sretnije budućnosti te potaknuo otvoren razgovor o izazovima, ali i novim prilikama koje ovo životno razdoblje donosi.
“Hot Flash Money” je nastao kao odgovor na sve veću potrebu žena u dobi 40+ da, uz zdravstvene i emocionalne promjene, osvijeste i svoj financijski položaj, na vrijeme izgrade svoj „plan B“ i postave čvrste temelje za godine koje dolaze.
“Mogu iskreno reći, nastao je i iz moje osobne potrebe jer sam nakon karijernog zaokreta i sama nailazila na mnogo nepoznanica oko buduće egzistencije. Kada se tome dodaju i hormonalne promjene, koje svaka žena proživi s manjim ili većim intenzitetom, nije bilo druge nego da pokrenem ovaj projekt. Čvrsto vjerujem da je Hot Flash Money pružio upravo to — informacije, podršku, zabavu i zajedništvo”, rekla je Alenka Ostrihon, osnivačica Hot Flash projekta koja je nakon dugogodišnje uredničke i novinarske karijere (kao urednica u Jutarnjem listu, te glavna urednica Glorije) 2023. godine osnovala boutique PR agenciju Media Mind te se fokusirala na projekte koji slave žene i ženske uspjehe.

Publika je na Hot Flash Money eventu uživala u bogatom programu kreiranom posebno za žene “koje nisu rođene jučer”, a koji je spojio edukaciju, humor i praktične alate.
Zabavno-edukativni kviz Morane Zibar, lovkinje iz TV kviza Potjera, unio je dinamiku i natjecateljski duh, dok je stand-up nastup komičarke Marine Orsag pružio vrlo potreban humor u izazovnom životnom razdoblju.


Edukacija Tamare Vrhovec Sekáč, menadžerice za međunarodno širenje poslovanja iz tvrtke Finax, donijela je konkretne i odmah primjenjive smjernice za pametno investiranje žena koje su, objasnila je, uspješnije ulagačice nego muškarci. Razlog tome je, što žene ulagačice pokazuju veću smirenost i disciplinu tijekom tržišnih padova: 51 % njih ostaje dosljedno svojoj investicijskoj strategiji, u usporedbi s 43 % muškaraca (istraživanje Fidelity, 2023.). Time se ruši stereotip da su žene podložne većoj emocionalnosti: upravo suprotno – rjeđe impulzivno reagiraju i rjeđe trguju, što im omogućuje manje troškova i veću dugoročnu učinkovitost ulaganja.
“U (peri)menopauzi je presudno svjesno preuzeti kontrolu nad financijama, postaviti granice i prestati živjeti na autopilotu. Kada sebi dopustimo da vidimo svoje potrebe i biramo stabilnost, ovo razdoblje može postati snažna evolucija osobne moći.”, rekla je Vrhovec Sekáč i dodala da čak 49,2 posto ulagača preko platforme Finax u Hrvatskoj čine žene.

Panel razgovor okupio je tri snažne ženske perspektive: Maju Vučić, psihologinju i psihoterapeutkinju; Sandru Ferenčak (Tetku), financijsku blogericu i koautoricu knjige Budi financijski fit; te Ivu Stefanovski Horvatić, Senior Shopper Marketing Managericu za Adriatic regiju tvrtke Essity.
Divasica Maja Vučić ispričala je svoje iskustvo prolaska kroz menopauzu te je istaknula kako joj je u tom razdoblju bilo važno da se što manje živcira i da stvari nazove svojim imenom.
“Kad bi me ulovio val vrućine, samo bih iskreno rekla: ‘to je perimenopauza!’ Prošlost ne možemo mijenjati, na budućnost ne možemo previše utjecati, ali taj trenutak — e, njega si možemo učiniti barem malo ugodnijim”, rekla je Maja Vučić i otkrila kako joj mnoge žene 40+ dolaze na terapiju jer su preopterećene svakodnevicom, karijerom i brigom za sve oko sebe.
Sandra Ferenčak, financijska blogerica i koautorica knjige Budi financijski fit, koju javnost poznaje pod nadimkom Tetka, otkrila je kako je hormonalne izazove prolazila paralelno s promjenom karijere. “U prve dvije godine moj blog, kojim nastojim proširiti financijsku pismenost običnih građana, nije mi donosio nikakav prihod. Svi se mi borimo s tzv. imposter sindromom, pa tako i ja, no važno je krenuti i čim više automatizirati svakodnevicu. Posebno financije. Manje briga, više fokusa na sebe! To bi preporučila svakoj ženi”, rekla je Sandra Ferenčak (Tetka).
Treća panelistica, Iva Stefanovski Horvatić, managerica tvrtke Essity, u čijem je portfelju brand Libresse, govorila je o ženama te dobi u korporativnom okruženju.
“Imam sreću da radim u kompaniji gdje su otvoreni razgovori o menopauzi i menstruaciji normalni. Svjesni smo da treba još puno raditi na destigmatizaciji svih tih tabua, a evo ja polazim od sebe: iako sam u četrdesetima odnedavno opet studiram, mislila sam da će mi biti puno teže nego mojim mladim kolegama, no ugodno sam iznenađena. Ide mi jako dobro – što je dokaz da žene u toj dobi itekako mogu još puno toga u postići – samo se trebamo odvažiti i preuzeti kontrolu nad svojom karijerom, financijama i životom”, zaključila je Iva Stefanovski Horvatić.

Nakon službenog dijela Hot Flash Money eventa uslijedilo je druženje i networking; gošće su uživale u probranim delicijama cateringa Mrva Gušta te u vrhunskim vinima i pjenušcima Vina Belje, koji je bio jedan od partnera projekta. Svaka gošća dobila je i bon od 20 eura početnog kapitala za ulaganje preko Finax platforme te poklon paket Libresse Hrvatska, koji su također bili partneri Hot Flash Money događanja.






