Elementi učinkovitog newslettera - Zaposlena.hr
Sadržaj portala

Elementi učinkovitog newslettera

Piše: Ivona Žugaj

Prednosti e-mail marketinga su brojne. Odličan je način za promociju proizvoda, usluga ili sadržaja, a slanje e-maila je jednostavno i cjenovno vrlo pristupačno. Također, omogućuje vam razvijanje odnosa povjerenja s korisnicima, a ne zahtijeva svakodnevno objavljivanje kao društvene mreže.

Za najbolje rezultate e-mail marketinga potrebno je da korisnici otvore e-mail, pročitaju ga i poduzmu akciju na koju ih pozivate. Zvuči vrlo jednostavno, ali kako se istaknuti među dvadesetak drugih u inboxu? Razmislite o e-mailovima koje ste nedavno pročitali. Što vas je privuklo da ih otvorite i što je zadržalo vašu pažnju do samoga kraja?

Prije pisanja novog newslettera, uz sadržaj koji je aktualan, zanimljiv, edukativan, originalan ili zabavan, provjerite imate li sve potrebne elemente koji će vašu marketinšku kampanju učiniti još uspješnijom.

Naslov (subject line)

Naslov je vrlo važan, jer je prvo što će korisnici vidjeti u inboxu i na temelju njega donijeti brzu odluku: otvoriti, ignorirati ili odmah obrisati. Do 50 znakova, kolika je preporučena dužina, privucite pozornost, potaknite znatiželju, uputite na posebnu ili kratkotraju ekskluzivnu ponudu.Izbjegavajte velika tiskana slova i previše znakova.

Osobni pristup

Činjenica je da reagiramo pozornije kada nam se netko obrati imenom. Ako uz uvodni pozdrav uključite i ime korisnika, osjećat će se cijenjeno i imati dojam da se obraćate samo njemu.

Dizajn

Lijep i vizualno privlačan dizajn djeluje profesionalno i pokazuje da ste ozbiljna tvrtka kojoj se može vjerovati. Pri kreiranju newslettera pripazite da vizualno prati vašu web stranicu. Odaberite kvalitetne fotografije koje su povezane s tekstom. Većina ljudi provjerava e-mailove na mobitelu, stoga je važno newsletter optimizirati za mobilne uređaje.

Sustavi za slanje newslettera, kao Mailchimp i ActiveCampaign, imaju brojne predloške jednostavne za uređivanje, stoga se ne morate brinuti ako vam grafički dizajn nije jača strana. I sami primate mnogo poruka, zašto vam se neke sviđaju više od ostalih? Pogledajte ih za inspiraciju.

Malo teksta

Danas rijetko tko ima vremena za čitanje dugih poruka. Korisnici ih uglavnom skeniraju u pokretu, koristeći se mobitelom. Preporuka je pisati u odlomcima, kratko, jasno i zanimljivo, a najvažnije možete i podebljati. Pružite im nešto što ne mogu pročitati ni na vašoj web stranici ni na društvenim mrežama.

Poziv na akciju

Svaki newsletter ima svrhu i treba uključivati poziv na akciju. Prije pisanja newslettera definirajte što je vaš cilj – to može biti poziv na edukaciju, kupovinu, promociju, sudjelovanje u anketi.. Jasno pozovite korisnike na ono što želite da učine sljedeće, kao naprimjer: preuzmi, rezerviraj, kupi, sudjeluj u anketi, prijavi se..

Poveznice na društvene mreže

Omogućite korisnicima da vas jednostavno pronađu i na vašim ostalim kanalima. Ukoliko imate Facebook, Instagram ili Pinterest dodajte njihove poveznice. Napišite i ostale kontakt podatke: adresu i broj telefona.

Odjava sa liste

Posljednja stvar koju želite učiniti jest zatrpati nečiji inbox neželjenim porukama. Svakako uključite link za odjavu u svaki newsletter koji šaljete.

Prije nego što e-mail pošaljete korisnicima najprije ga testirajte slanjem sebi. Pogledajte kako se prikazuje na raznim preglednicima (desktop, tablet, mobitel). Uvijek nešto može poći krivo, a pogreške ćete prije primjetiti ako poruku pogledate iz kuta vašeg korisnika.

Nastavite čitati