Dijagnoza modernog biznisa u knjizi
Bila jednom (i još je!) jedna tvrtka u Kastvu pored Rijeke zvana Crocon d.o.o. koja je marljivo radila danima, tjednima, mjesecima, godinama, desetljećima, zastupajući vrhunske strane proizvođače brodskih sustava i opreme na tržištu Crazydonije i regije, sve dok jednog dana vrijedni Crazydoniansi na čelu s direktoricom Lindom Poščić Borovac nisu primijetili nešto čudno: poslovno okruženje postalo je nepodnošljivo, partnerski odnosi i vrijednosti nepostojeći, a glupost , pritisak i neodgovornost nepregledni.
Rekli su: E sad je dosta!
Da, Crazydonia je Hrvatska, ali i svijet, i svi smo mi kao njezini stanovnici i dobri ljudi koji opstaju u poslu, poduzetništvu, ali i svakodnevnici života pomalo već postali pravi domoroci-Crazydoniansi – samo što ne pucamo k’o kokice, trebamo terapiju odmah, na recept ili bez recepta.
I tako je Crocon uz pomoć šačice vrijednih, magičnih ljudi, na inicijativu i ideju svoje direktorice 2020. godine objavio svoju prvu knjigu – „DISASTER – Dijagnoza modernog biznisa“, ali i njezinu inačicu na engleskom jeziku „DISASTER – A Diagnosis of Modern Business“.
„DISASTER“ je tzv. slikovnica za biznismene, za sve poslovne ljude, radne ljude, obične ljude, za sve nas koji vjerujemo da nije vrlina biti nesretan, da ne valja bespogovorno robovati pravilima, sustavima, već itekako treba vrednovati igru i kreativnost. Da, čak i u ozbiljnom poslovanju. Pogotovo u ozbiljnom poslovanju, jer djeca svoju igru shvaćaju potpuno ozbiljno.
Koncipirana kao klinika za liječenje (poslovnih) ljudi loših manira, navika, ponašanja, tzv. PM Clinic, knjiga kroz brojne ilustracije, sažete tekstove, primjere onog lošeg, ali i onog dobrog u svima nama i u poslovnom okruženju i kulturi želi poslužiti kao inspiracija, terapija, protuotrov.
Postavlja pitanja: Zašto je srž posla zarobljena neprekidnom paradom formulara, upitnika, predugačkih ugovora? Zašto odnosi između poslovnih partnera sve više izumiru i nečija riječ sve manje znači? Zašto sve kompliciramo umjesto da pojednostavljujemo? Zašto smo zaboravili slušati?
A kako pomoći samima sebi i svima nama, koja je to terapija? Jedina moguća – humor i smijeh.
Uz pomoć satiričnog, urnebesnog pera riječkog pisca Zorana Krušvara i ubojitih ilustracija Veronike Uravić Čolak nastala je tako jedna zaista posebna knjiga, čisti passion project koji oduševljava ljude unutar i izvan Hrvatske već nekoliko mjeseci. Nazvana je i tarantinovskom, almanahom, razlogom čudnih pogleda vozača tramvaja…
Knjiga je objavljena u dvije naklade, na hrvatskom i engleskom jeziku, u ova nadasve izazovna vremena, kada se svakodnevno borimo sa vlastitim strahovima, sumnjamo u vlastitu pozitivu. Pa možda je baš „DISASTER“ pravi lijek koji nam poručuje da ostanemo optimistični i puni nade da može biti bolje, ali i da je takav naš stav odabir i da se za njega trebamo izboriti.
A što je doktorica Arien savjetovala našoj pacijentici, saznajte u knjizi!
Posjetite web stranicu www.pmclinic.hr , a ako PM Clinic ostavi dojam na vas, na istom mjestu naručite i svoj primjerak knjige, ili ako preferirate javite se Croconu na mail info@pmclinic.hr.
Ulomak iz knjige „DISASTER – Dijagnoza modernog biznisa“, Crocon & Friends
Draga Arien,
kako da se izvučem s ubojstvom ili barem teškom tjelesnom ozljedom?
On se zove Daniel i iskopat ću mu oči jednokratnom turpijicom za nokte. Surađujemo mi, surađujemo. On više su, a ja sve rađujem. Sto puta dnevno – Arien, reži me gdje sam najtanja, dakle po kreditnoj kartici, ako to nije sto puta dnevno – on mene pita „E, pošalješ mi onaj mejl… znaš onaj mejl gdje je pisalo ono…“
Naravno da znam koji mejl, a znam jer sam mu ga već poslala barem jednom, a nekad i više puta! Zar je tako teško pogledati u vlastito računalo? Ne znam, možda griješim. Možda čovjek ima neko opravdanje, kao, vjera mu brani. Postoji ta neka sekta i on joj je član i vjeruju da nema života vječnog za ljude koji sami pregledavaju svoju elektroničku poštu. Ili ima neko medicinsko stanje? Čula sam za neke slučajeve koji ne vide jednu polovicu tanjura. Nešto im je s mozgom pa pojedu samo lijevu ili samo desnu stranu obroka. Možda je i njemu tako, ne vidi onu polovinu ekrana u kojoj se nalazi posao, nego samo onu na kojoj drži otvoren izvještaj s vlastitog tekućeg računa.
Našim čitateljicama uz knjigu dolazi i poklon iznenađenja, samo nam prišapnete tajni kod „ZAPOSLENA“. 😊