Održan sedmi panel u sklopu projekta „21 put prema uspjehu V2“
Sadržaj portala
panel-21-put-prema-uspjehu-V2

Održan sedmi panel u sklopu projekta “21 put prema uspjehu V2”

Panelistice sedmog panela „KOMUNIKACIJA KAO KLJUČ USPJEHA – INSTANT PORUKE VS. TRAJNE VRIJEDNOSTI“ bile su Angela Buljan Šiber, Ivana Galić Baksa i Majda Žujo

Zagreb, 07.03.2022. – Sedmi panel „Komunikacija kao ključ uspjeha – instant poruke vs. trajne vrijednosti“ održao se u četvrtak, 3. ožujka u DoubleTree by Hilton Hotelu u Zagrebu i  live-streamom na Entrio platformi u sklopu projekta „21 put prema uspjehu“. Tema održanog panela dio je veće tematske cjeline: Žene u kreativnoj industriji i kulturi. Na panelu su sudjelovale Angela Buljan Šiber, Ivana Galić Baksa i Majda Žujo, dok su moderatorice panela bile Manuela Šola i Vedrana Likan.

S dvadeset godina iskustva na rukovodećim pozicijama u domeni marketinga i komunikacija, Ivana Galić Baksa na panelu se osvrnula na ulogu medija u društvu i njihov utjecaj na kvalitetu komunikacije: „Mediji su danas kralježnica društva. Potpuno je nemoguće zaustaviti kolanje informacija i zato je vrlo važno podržavati objektivne i neovisne medije, u bilo kojim kanalima komunikacije. Iz primjera današnjih političkih događanja u Europi potpuno je jasno da su mediji ti koji su prenijeli istinu, zazvali demokraciju i pravo na život tamo gdje je nedavno bila nezamisliva. Upravo zato moramo biti svjesni odgovornosti koju imamo u svom svakodnevnom radu da prenosimo istinite priče i promoviramo pozitivne i socijalno i društveno odgovorne teme i projekte, kako u dnevnom radu tako i u projektima kojima se posvećujemo na duge staze.”

Naime, Ivana Galić Baksa nedavno je imenovana na poziciju direktorice marketinga i komunikacija tvrtke United Media, vodeće medijske kompanije u jugoistočnoj Europi, kojoj pripada Nova TV.

Bivša novinarka, a trenutno direktorica odjela za Identitet i komuniciranje u Zagrebačkoj banci, Majda Žujo istaknula je jednu od najbitnijih značajki svakog odnosa – povjerenje. „Iako živimo u vremenima u kojima je sve postalo instant, kvaliteta i trajne vrijednosti ne izlaze iz mode. Možda zvuči kao floskula, ali povjerenje zaista jest ključ svakog odnosa – među prijateljima, kolegama, partnerima, pa i u poslovanju s bankom. I zato je važno da budemo transparentni, dosljedni i da slušamo jedni druge. A kada naša poruka dođe do onoga kome je namijenjena i kada nam se to vrati kroz povjerenje možemo reći da smo uspjeli.” – rekla je Majda Žujo.

Panelistica Angela Buljan Šiber vlasnica je Izone agencije za digitalni marketing, Predsjednica Uprave HURA-e (Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje) i IAB-a Hrvatska (Udruge za interaktivni marketing) te članica organizacijskog odbora marketinškog festivala Dani komunikacija.

U sklopu panela, Angela Buljan Šiber osvrnula se na položaj žena u društvu zaključujući kako „žene mogu svašta, ali ih se nesvjesno odgaja drugačije (i u obitelji i u društvu) pa ispada da puno toga ne mogu ili ne žele, a istraživanja, zapravo, pokazuju da su žene na mnogim poljima uspješnije od muškaraca. I ne govorim to zato što sam žena, već zato što sam praktična i zato što znam da neuključivanjem žena u razne bitne segmente života svi gubimo. Upravo zato su ovakvi projekti od iznimne važnosti za cijelo društvo. Bravo za organizatore!”

O projektu „21 put prema uspjehu“

Projekt ima za cilj promicanje, poticanje i stvaranje ohrabrujućeg i poticajnog okruženja u kojemu mladi mogu razvijati vlastiti profesionalni i osobni potencijal. Kroz zanimljive razgovore i inspirativne priče uspješnih žena, fokusirat ćemo se na ulogu žena u društvu kao i na važnost interdisciplinarnosti, uključivosti i prihvaćanje različitosti te poticati kulturu uspjeha.

Cilj projekta je motivirati i inspiriratiprvenstveno mlade – studente završnih godina fakulteta i u fazi ranog zaposlenja, da vjeruju u uspjeh temeljen na predanosti, upornosti, znanju, pravim vrijednostima i vlastitim kvalitetama.

Nova faza projekta provodi se u suradnji sa Sveučilištima i Fakultetima u 5 hrvatskih gradova – Zagrebu, Splitu, Rijeci, Osijeku i Puli.

15 panela i tri cjeline

U novoj fazi projekta, u sklopu 15 panela i tri tematske cjelineŽene u pravnoj profesiji, Žene na start-up i scale-up sceni te Žene u kreativnoj industriji i kulturi neke od najuspješnijih žena Hrvatske pokazat će, kroz svoja iskustva, kako je moguće mijenjati društvo, jačati gospodarstvo i utjecati na pozitivne promjene.

Panele, uz Vedranu Likan, moderiraju Natalija Labavić, Manuela Šola i Saša Cvetojević, apaneli se održavaju svakog četvrtka počevši od siječnja do svibnja 2022. s početkom u 18 sati na lokacijama Hilton hotela u Zagrebu te uz live-stream na Entrio platformi. Krovno događanje projekta biti će LeaderSHE konferencija u lipnju 2022.