Predstavljamo: Defender OCTA, novi majstor ekstremnih performansi u cestovnoj i terenskoj vožnji - Zaposlena.hr
Sadržaj portala

Predstavljamo: Defender OCTA, novi majstor ekstremnih performansi u cestovnoj i terenskoj vožnji

Predstavljamo novog heroja originalnog britanskog pustolovnog brenda Defender: Novi Defender OCTA. Najčvršći, najsposobniji i najluksuzniji model u nezaustavljivoj obitelji 4×4, koji podiže sposobnosti Defendera 110 na jedinstvene razine.

Pokretan 4,4-litrenim Twin Turbo blago hibridnim motorom V8, model OCTA je najekstremniji i najsnažniji Defender ikada, sa 635 KS i okretnim momentom do 750 Nm 1 koji omogućuje 0-100 km/h za 4,0 sekunde (0-60 mph za 3,8 sekundi). Detaljno revidirane komponente podvozja s inovativnim tehnologijama, uključujući ovjes 6D Dynamics, osiguravaju podizanje njegovih dinamičkih sposobnosti na nove razine.

Vanjština je odvažnija i čvršća nego ikada, a prepoznatljivog karaktera. Visina u vožnji je povišena, njegov stav je proširen, a lukovi kotača prošireni za zadivljujuću izražajnost. Redizajnirani odbojnici pružaju poboljšane kutove prednjeg i stražnjeg prepusta, dok čvrsta zaštita podvozja daje vozačima samopouzdanje za daljnje istraživanje na neravnim podlogama. I prolazit će kroz dublju vodu od bilo kojeg prethodno proizvodnog Defendera – do jednog metra.

Mark Cameron, Glavni direktor, Defender, rekao je: “S novim Defenderom OCTA uspjeli smo otključati puni potencijal Defendera. On je definicija raspona sposobnosti i dokaz onoga što možemo postići korištenjem najboljih tehnologija i talenata unutar našeg inženjerskog odjela. S njegovim snažnim motorom V8, revolucionarnom tehnologijom ovjesa 6D Dynamics, izvrsnom završnom obradom i jedinstvenim detaljima, on je rijedak, nevjerojatno čvrst i inherentno poželjan.”

Naziv novog Defendera OCTA potječe od najčvršćeg i najpoželjnijeg minerala na zemlji – dijamanta – i oktaedarskog oblika koji mu daje prepoznatljiv izgled i izdržljivost. Ovaj je oblik također nadahnuo novu prepoznatljivu grafiku, koja ga označava kao vodeći Defender – snažan i otporan, ali i upečatljiv, rijedak i poželjan.

Svaki Defender OCTA odlikuje se novom zaokruženom grafikom dijamanta, uključujući sjajni crni dijamant unutar strojno obrađenog i pjeskarenog diska od titana na svakom panelu s prepoznatljivom grafikom.

Potpuni luksuz Defendera OCTA utjelovljen je u izdanju Defender OCTA Edition One, koji je dostupan u prvoj godini proizvodnje. Odlikuje se posebnim specifikacijama, završnim slojem u ekskluzivnoj novoj Faroe zelenoj s besprijekornom unutrašnjošću Khaki i Eboni UltrafabricsTM PU, novim detaljima Chopped Carbon Fibre te 20-inčnim kovanim alu naplatcima s izborom guma za sve terene ili opcijskim posebno razvijenim gumama za sve terene.2

Performanse bez premca

Novi Defender OCTA donosi Defenderu dosad neviđene performanse. Pokretan 4,4-litrenim Twin Turbo blago hibridnim motorom V8 od 635 KS u kombinaciji s automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa visokih i niskih prijenosnih omjera, ovo je najsnažniji i najekstremniji Defender ikada. Novi Defender OCTA dostići će brzinu do 155 mph kada je opremljen 22-inčnim lakim alu naplatcima i gumama za sva godišnja doba.

S okretnim momentom od 750 Nm1 (do 800 Nm s odabranim načinom rada Dynamic Launch) i podešen za sukladnost s jedinstvenim performansama vozila na svim terenima, novi Defender OCTA je sposoban ubrzati 0-100 km/h za 4,0 sekunde (0-60 mph za 3,8 sekundi), dok je vršni okretni moment dostupan pri samo 1.800 o/min sve do gotovo 6.000 o/min, za iznimne vozne karakteristike.

Nevjerojatne sposobnosti i izdržljivost

Dinamičke sposobnosti novoga Defendera OCTA nadilaze ono što je bilo koji Defender dosad postigao, s predstavljanjem hidraulički međupovezane tehnologije ovjesa 6D Dynamics po prvi put na Defenderu, uz opsežne promjene hardvera i geometrije. Jedinstveno je što je dizajniran da bude podjednako zabavan za vožnju na cesti kao i izvan nje, bez kompromisa.

Defender OCTA je povišen za 28 mm uz stav proširen za 68 mm, radi postizanja vrhunskog razmaka od tla i stabilnosti. Da bi se osiguralo neusporedivo samopouzdanje i kontrola na bilo kojem terenu, uz najveću moguću artikulaciju kotača u terenskoj vožnji i smanjeno valjanje na cesti, revidirane komponente ovjesa uključuju dulje i čvršće poprečne vilice i jedinstvene aktivne amortizere s odvojenim akumulatorima. Također se odlikuje poboljšanim prednjim kočionim diskovima od 400 mm s kliještima Brembo i najboljim omjerom brzine zakretanja upravljača od svih dosadašnjih vozila Defender, za trenutačan, precizan odziv.

Prilagođeni program testiranja i razvoja s više od 13.960 dodatnih testova, uključujući off-road izdržljivost pri velikim brzinama, kao i izdržljivost pri velikim brzinama na cesti, morao je biti izrađen za Defender OCTA, jer je tim zašao u nikad prije istražena područja sposobnosti i robusnosti.

Jamal Hameedi, Direktor SVO-a, JLR, izjavio je: “Naši stručnjaci za visoke performanse postigli su nemoguće s Defenderom OCTA, radeći neumorno tijekom posljednje tri godine da bi stvorili najsposobniji Defender koji je ikada izrađen – bez obzira na podlogu na kojoj u njemu uživate. Ponovo su izradili inženjerske projekte za komponente u cijelom vozilu da bi osigurali da je Defender OCTA savršeni suputnik za epske pustolovine bilo gdje na planetu”.

Napredna mreža hidraulički međupovezanih stalno promjenjivih poluaktivnih amortizera doslovce uklanja uzdužne i poprečne rotacije na cesti, dok sustav 6D Dynamics također pridonosi jedinstvenoj udobnosti i profinjenosti.

Na neravnom terenu, 6D Dynamics omogućuje bolju artikulaciju kotača i uhvatit će se u koštac čak i s ekstremnijim preprekama, što znači da klijenti mogu povesti svoje pustolovine još dalje i u vrhunskoj udobnosti.

Pune sposobnosti novoga Defendera OCTA – koji može automatski otkriti podlogu na kojoj se vozi i u skladu s tim optimizirati svoje dinamičke postavke – otključane su putem njegovih unaprijeđenih načina vožnje. Uz zadani način rada Comfort (Udobnost), dinamički način rada Dynamic pruža vrhunsko iskustvo na cesti usmjereno na performanse, podešavajući postavke upravljanja, ubrzanja i ovjesa vozila jednim pritiskom na proziran gumb s poznatim logotipom na kolu upravljača.

Dugi pritisak na isti gumb pristupa načinu rada OCTA, prvom Defenderovom namjenskom off-road načinu vožnje koji je usmjeren na performanse. Taj je način posebno razvijen da bi se osigurala vozačeva vrhunska kontrola i samopouzdanost. Način rada OCTA također omogućuje način rada Off-Road Launch za optimalno ubrzanje na mekanim podlogama. A u kombinaciji s najnižim postavkama kontrole prianjanja (TracDSC ili isključen DSC), aktivira i jedinstvenu Off-Road ABS kalibraciju za optimalne performanse kočenja, također i na mekanim površinama.

Za više tehničku terensku vožnju, Defenderov paket poznatih načina rada Terrain Response ostaje na dohvat ruke vozaču, sa specifičnim kalibracijama za pijesak (Sand), blato (Mud) i kolotrage (Ruts), travu (Grass), šljunak (Gravel), snijeg (Snow) i prelazak preko stijena (Rock Crawl) – uz pomoć pomagala vozaču u terenskoj vožnji kao što je tehnologija ClearSight Ground View3, zbog koje poklopac motora zapravo postaje proziran čime se poboljšava preglednost i samopouzdanost izvan utabanih staza.

Samouvjerena vanjština

Defenderov zadivljujući stav i fokus na sve terene dobili su odvažan novi stav u Defenderu OCTA. Odlikuje se gumama od 33 inča, koje su najveće koje su ikada ugrađene u proizvodni Defender, uključujući naprednu gumu za sve terene1 Goodyear razvijenu posebno za model OCTA. Za njih su bila potrebna proširenja lukova kotača, koji nadopunjuju prednji dio karoserije optimiziran za terensku vožnju s jedinstvenim dizajnom rešetke koji omogućuje veći protok zraka ispod poklopca motora, novim stražnjim odbojnikom u koji je integriran aktivni ispušni sustav s četiri izlaza, čvrstom donjom zaštitom uključujući prednji donji štitnik od aluminijske legure s grafitnim završnim slojem i izloženim prednjim i stražnjim Phosphor brončanim točkama za izvlačenje.

Paleta boja Defendera OCTA uključuje dva ekskluzivna nova premium metalik završna sloja: Petra brončana i Faroe zelena, uz Carpathian sivu i Charente sivu, dok svi modeli Defender OCTA imaju kontrastni krov i vrata prtljažnika u sjajnoj Narvik crnoj. Klijenti mogu dodatno individualizirati svoje vozilo opcijskim mat zaštitnim filmom radi dodatne zaštite karoserije u zahtjevnim uvjetima, dodajući i sofisticirani izgled koji naglašava njegovu prepoznatljivu siluetu i sofisticiranu pojavu.

Faroe zelena je ekskluzivno dostupna uz Defender OCTA Edition One, kao i Chopped Carbon Fibre detalji. Ovaj vrlo prepoznatljiv završni sloj, koji uključuje reciklirane sirovine, sadržan je u natpisu na poklopcu motora Defender, okvirima ventilacijskih otvora na blatobranu te okvirima ventilacijskih otvora na poklopcu motora, kao i na naslonima prednjih sjedala i ukrasima središnje konzole u kabini.

Opcijska dodatna oprema koja je ekskluzivna uz novi Defender OCTA naglašava njegov dizajn i sposobnosti, uključujući dvostruki povišeni usis zraka – dizajniran posebno za ovo vozilo – s detaljima Chopped Carbon Fibre, dodatno uz komplet za montažu vitla za ekstremnije off-road pustolovine.

Upečatljiva, prožimajuća unutrašnjost

U unutrašnjosti, probrane kolekcije pretvaraju novi Defender OCTA u nešto zaista iznimno. Dostupne su dvije vrlo izdržljive opcije UltrafabricsTM PU – 30 posto lakše od tradicionalne kože. Ova završna obrada sjedala je standard uz Defender OCTA Edition One, u duo-tone izvedbi Khaki i Ebony, s tkanom tkaninom i minimalističkom, bešavnom završnom obradom.

Za Defender OCTA, standard u interijeru je nova Burnt Sienna polu-anilinska koža, s Ebony tekstilnim ukrasima KvadratTM. Alternativno, svaki Defender OCTA može se specificirati s materijalom UltrafabricsTM PU u tonovima Light Cloud i Lunar, ili Ebony polu-anilinskom kožom.

Prvi red u Defenderu OCTA ima potpuno nova sjedala Performance s potpornijim jastucima i integriranim naslonima za glavu. Bliska Defenderova povezanost s glazbom dolazi do izražaja uz prožimajuću audio tehnologiju Body and Soul Seat – koja je po prvi put dostupna u Defenderu.

Tehnologija Body and Soul Seat razvijena je u suradnji sa stručnjacima za glazbenu industriju SUBPAC i Sveučilištem Coventry, što omogućuje vozaču i suvozaču čuti ali i osjetiti glazbu. Dostupno je i šest wellness programa koji pomažu opustiti putnike ili poboljšati kognitivne reakcije u pokretu, ovisno o njihovim željama.

O modelu Defender

Defender donosi i ono nemoguće. Svaki model iz obitelji Defender je svrhovito projektiran, vrlo je poželjan i ozbiljno istrajan. Junak je suvremenog doba koji poštuje prošlost, ali istovremeno najavljuje budućnost.

Dostupan u stilovima karoserije 90, 110 i 130, s do osam sjedala, svaki sa svojstvenom karizmom.

Kao dio naše vizije dizajniranog modernog luksuza, Defender 110 dostupan je kao električni hibrid.

Defender Hard Top je i pravo poslovno vozilo, sa stilovima karoserije 90 i 110 profesionalnih sposobnosti.

Kao simbol slobode od 1948. godine, Defender podupire humanitarni rad u suradnji s Međunarodnom federacijom društava Crvenog križa i Crvenog polumjeseca te radi na očuvanju prirode u suradnji s organizacijom Tusk Trust.

Iza brenda Defender stoji Land Rover, kao oznaka povjerenja koje se nadograđuje na 75 godina stručnosti u tehnologiji i u svijetu vodećim sposobnostima za terensku vožnju.

Defender je projektiran i inženjerski osmišljen u Ujedinjenom Kraljevstvu te se prodaje u 121 zemlji. Uz Range Rover, Discovery i Jaguar, pripada kući brendova JLR.