Jennifer Lopez potiče latinoameričke poduzetnice kapitalom od 14 milijardi dolara
Sadržaj portala
jennifer-lopez

Jennifer Lopez potiče latinoameričke poduzetnice kapitalom od 14 milijardi dolara

Jennifer Lopez udružila se s mikrofinancijskom neprofitnom organizacijom Grameen America kako bi latinoameričkim poduzetnicima pružila financijski poticaj u iznosu od 14 milijardi dolara. Jennifer Lopez tako je postala nacionalna ambasadorica i partnerica Grameen Americe s ciljem osnaživanja latinoameričkih poduzetnica.

Grameen America – neprofitna organizacija koja pomaže ženama

Grameen America neprofitna je organizacija koju je 2008. godine osnovao primatelj Nobelove nagrade za mir Muhammad Yunus kako bi pružila zajmove, obuku o financijskom opismenjavanju i izgradnju kreditne sposobnosti žena koje žive ispod granice siromaštva. Riječ je o neprofitnoj organizacija koja pruža kapital, provedbu kredita i financijsko obrazovanje kao pomoć ženama s nižim primanjima, a sve s ciljem povećanja njihovih primanja, a time i standarda života.

Jennifer Lopez – ambasadorica Gramen Americe

Naime, ranije provedeno Grameenovo istraživanje pokazalo je da se latinoameričke poduzetnice suočavaju s više prepreka od svojih kolegica bijele boje kože u trenucima predaje zahtjeva za kredit. A budući da se i sama našla na sličnom putu na počecima svoje karijere, Jennifer Lopez odlučila je djelovati i udružiti snage s Grameenom te svojim radom i djelovanjem kao ambasadorica prikupiti kapital u iznosu od 14 milijardi dolara.

Kroz mentorski program glumica će pomagati mrežu organizacije koju čini više od 150.000 malih tvrtki koje vode žene u latinoameričkim zajednicama diljem svijeta, navodi Grameen.

Jennifer Lopez i Grameen America partneri su u promicanju Jenniferinog filantropskog projekta pod nazivom “Limitless Labs” koji ima za cilj pomoći osnažiti zajednicu kao i Grameenovog zacrtanog cilja koji ističe da bi se pružila pomoć 600.000 latinoameričkih poduzetnica s 14 milijardi dolara kreditnog kapitala i 6 milijuna sati edukacije o financijskoj pismenosti do 2030. godine.

Grameen navodi da će Jennifer Lopze pridruživanjem Grameenovom programu mikrozajmova, “motivirati, promovirati i inspirirati” latinoameričke vlasnice tvrtki, kao i educirati ih o kreditima i imovini kako bi im “put do financijske neovisnosti i pismenosti bio razumljiviji”.

Spomenuto partnerstvo izgradit će “puteve i pružiti dodatne mogućnosti zapošljavanja i vodstva” kako bi se iskoristila “snaga” latinoameričke zajednice, navela je Jennifer Lopez u izjavi.

“Posebno u današnje vrijeme prisustvom društvenih mreža, općenito za poduzetnika i poslovnog čovjeka postoji drukčija ideja o tome kako i što je uspjeh i kako do njega stići. Čini se da je jedina stvar koja koči latinoameričku zajednicu na putu do uspjeha financijska pismenost i pristup kapitalu”, rekla je Jennifer Lopez za Forbes.

Latinoameričke tvrtke – trnovit put do uspjeha

Iako se promjene ne odvijaju tako brzo, prema Stanford Latino Entrepreneurship Initiative one su ipak zabilježene. Naime, broj tvrtki u vlasništvu latinoameričkih poduzetnica porastao je na 35% u posljednjih 10 godina u usporedbi s povećanjem od 4,5% u tvrtkama koje su u vlasništvu njihovih kolegica bijele boje kože.

Unatoč porastu broja poduzeća u latinoameričkom vlasništvu u posljednjih deset godina, istraživanje pokazuje da je velika vjerojatnost da će nacionalne banke znatno rjeđe odobriti zajmove za poduzeća u latinoameričkom vlasništvu u usporedbi s poduzećima u vlasništvu bijelaca.

Jedno istraživanje provedeno na Stanfordu pokazalo je da je zajam od nacionalne banke iznad 100.000 dolara dobilo svega 20% tvrtki u latinoameričkom vlasništvu, u usporedbi s čak 50% tvrtki u vlasništvu bijelaca.

Lopez je za Forbes izjavila da je većina latinoameričke zajednice u prošlosti odrađivala posao “sobara, kuhara i spremača”, dodavši da njezina majka nije imala priliku pohađati sveučilište te je to “željela za svoju djecu”. Novo partnerstvo s Grameenom, rekla je Lopez u izjavi, stvorit će “nove prilike, jednakost i pravednost” za Latinoamerikance.

O spomenutom partnerstvu s Grameenom, Jennifer Lopez progovorila je i u dokumentarnom filmu pod nazivom “Halftime” koji prati njezin poslovni život, a koji se nakon premijere na Tribeca Film Festivalu u New Yorku, emitira i na Netflixu.

Foto: Flickr