Šest savjeta za što bolji provod na uredskim božićnim zabavama - Zaposlena.hr
Sadržaj portala

Šest savjeta za što bolji provod na uredskim božićnim zabavama

Piše: Antonia Kulić

Približavanjem Božića, stižu nam sve blagodati odmora, provođenja vremena s obitelji, a isto tako i prilika da proslavimo još jednu godinu napornog rada i truda. Mnoge tvrtke sukladno tomu, organiziraju božićne partyje za svoje zaposlenike, a kako biste se zabavili, zbližili s kolegama i dodatno podigli svoju reputaciju, donosimo vam nekoliko korisnih savjeta.

1.Pojavite se

Bez obzira na to jeste li introvert ili ekstrovert,radite li u tvrtki već desetljeće ili ste tek počeli, uredska zabava idealna je prilika za umrežavanje, upoznavanje i izgradnju dobrih odnosa.

2. Poštujte pozivnicu

Ovaj savjet odnosi se na vrijeme koje piše na pozivnici, trebate li povesti nekoga sa sobom i kako se trebate obući, što ćemo detaljnije objasniti u trećem savjetu.

Nemojte kasniti, osim ako za to nemate čvrst razlog. Nema razloga ni da dolazite ranije, jer je ipak riječ o zabavi. Dođite na vrijeme.

Ako na pozivnici piše isključivo vaše ime, tada ne dovodite pratnju. Ako ste u nedoumici, obratite se organizatoru zabave ili HR-u. Većina kompanija božićnu zabavu organizira u svrhu dodatnog team buildinga, stoga imajte to na umu.

3. Nemojte ignorirati dress code

Ovakve vrste poslovnih događaja često imaju određenu temu (šljokice, džemperi s božićnim printom, crno i bijelo i slično). Nemojte ignorirati dress code, ako ga ima. Obucite se u skladu s napisanim.

U slučaju da ga nema, imajte na umu da iako je riječ o neformalnom događaju, trebate se obući u skladu s politikom vaše kompanije.

4. Družite se

Ako vam je ovo prva poslovna božićna zabava, budite pripremljeni na to da ćete brojna lica vidjeti po prvi put. No upravo vam je to prilika da upoznate ljude koje niste do sada i učvrstite odnos s trenutnim kolegama.  Stoga probijte led opuštenim razgovorom.

Tračevi i komentiranje „tko je obukao što“, nažalost su dio razgovora kod nekih kolega. Izbjegavajte ogovaranje i suptilno se odmaknite kada se započne takva tema.

5. Zaboravite na mobitel

Slanje poruka, mailova, pozivi i sve ostalo što uključuje korištenje mobitela i ostale pametne tehnologije, apsolutni je višak na ovakvom događaju. Ako vrijeme na zabavi provodite na mobitelu, osobe oko vas smatrat će vas ili isključenima ili nepristojnima, stoga jednostavno zaboravite na mobitel tih nekoliko sati.

6. Ne pretjerujte s alkoholom

Uredske zabave nisu isto što i privatne, pa svakako pripazite na količinu ispijenih čašica. Istraživanje je pokazalo da čak svaki treći zaposlenik zažali zbog određenih radnji na uredskim partyjima, a najčešće upravo zbog previše promila. Razuzdano ponašanje i plesanje na uredskom stolu, vjerojatno vas neće koštati posla, no postoji velika mogućnost da ćete postati predmet razgovora ili pak izrugivanja, što zasigurno ne želite. Budite umjereni i ograničite se na dva, tri pića.