Trikovi na LinkedInu pomoću kojih ćete privući poslodavce - Zaposlena.hr
Sadržaj portala
linkedin za trazenje posla

Trikovi na LinkedInu pomoću kojih ćete privući poslodavce

Piše: Martina Lovaković

LinkedIn je revolucionarna poslovna mreža koja pomaže u umrežavanju i traženju posla. Bez obzira na to tražite li posao aktivno ili pasivno, možete vrlo lako pronaći posao ako znate kako iskoristiti moć LinkedIna. Tajna uspjeha je u tome što će one dobre i prepoznatljive profile kontaktiraju direktno poslodavci ili netko iz ljudskih resursa. Stoga, ako aktivno tražite posao, trebali biste učiniti sve kako biste privukli poslodavce i bili klikabilni.

Da biste bili sigurni da ste na dobrom putu i da će vas potencijalni poslodavci pronaći, pročitajte tri jednostavna koraka kako privući poslodavce na LinkedInu.

Korak 1 – Naučite kako se češće pojavljivati u tražilicama na LinkedInu

Ako se ne pojavljujete u tražilici na LinkedInu, nema smisla da imate LinkedIn profil. Imajući to na umu, bilo bi dobro da iskoristite LinkedIn SEO u svoju korist.

Postoje uobičajene stvari koje biste trebali zadovoljiti kod uređivanja LinkedIn profila, a to su:

  • potpuno popunjavanje profila
  • koristite ključne riječi koje poslodavci traže
  • poradite na tome da dobijete pismene preporuke
  • iznesite potvrde i postignuća

Sve navedeno trebalo bi vam pomoći u tome da se pojavljujete u rezultatima pretraživanja kad god je to potrebno. I naravno, da privućete što više potencijalnih poslodavaca na svoj profil.

No, ono što je zanimljivo, a čemu leži tajna uspjeha na LinkedInu jest to da se on koristi poput Twittera. Drugim riječima, pokušajte dodati što više kontakata jer ćete si tako povećati šansu da budete viđeni i da vaš rad bude podijeljen na LinkedInu. Stoga, pokušajte biti nešto liberalniji kod njihova dodavanja. Iako možda ne poznajete neke ljude, provjerite čime se bave i što rade, a ako su vam zanimanja srodna, dodajte ih na svoj profil. Tako će se vaš profil češće pojavljivati u tražilicama kod pretraživanja. 

Korak 2 – Budite “klikabilni” na LinkedInu

Sada kada ste učinili sve da se što češće pojavljujete u LinkedIn tražilici, sljedeći korak je osigurati da ljudi stvarno žele kliknuti na vaš profil kako bi provjerili s čime se bavite i dogovorili suradnju ili posao.

Jedno je sigurno – poslodavci provode gotovu petinu svog vremena gledajući fotografiju prilikom pregledavanja LinkedIn profila. Stoga jedna stvar koju zasigurno želite ažurirati jest vaša LinkedIn fotografija.

Provjerite je li LinkedIn fotografija profesionalna i odražava li vašu osobnost, odnosno vaš osobni brend. Budite sigurni da fotografijom šaljete pravu poruku onima koji vas ne poznaju, a koji ipak mogu zaključiti mnogo na temelju fotografije.

Uz vaše ime, prezime i fotografiju, u rezultatima pretraživanja će se pojaviti i naslov. Prostor predviđen za naslov možda je upravo ono što će potencijalne poslodavce uvjeriti da kliknu baš na vaš profil. Stoga, budite posebno pažljivi kod odabira i što ćete ovdje napisati. Otiđite korak dalje i budite kreativni – nemojte se zadovoljiti isključivo navođenjem naziva vašeg posla.

Korak 3 – Ostanite aktivni i u tijeku s događanjima

I na kraju, nakon što potencijalni poslodavac pregleda vaš profil, želi biti siguran da mu se svidjelo ono što vidi i da je vaš profil redovito ažuriran i točan te ispunjen detaljima.

Da biste sve to postigli, nemojte biti lijeni i preskočiti pisanje odjeljka sažetka. Ovdje možete napisati originalan, kreativan i inspirativan tekst koji će očarati kolege, potencijalne poslodavce, stručnjake iz određenog područja i profesionalce. Napišite zanimljivu priču koja će inspirirati čitatelje i u kojoj će se i oni sami moći pronaći.

I na kraju, učinite sve da vaš LinkedIn profil ne bude prazan i da odaje dojam kao da ga godinama niste aktivno koristili. Objavljujte relevantne članke iz industrije koja vam je srodna i koja vas zanima, lajkajte objave ili članke koje su drugi objavili te otiđite i korak dalje te povremeno napišite i objavite članke putem LinkedIna. Također, važno je redovito komentirati objave. Tako postajte vidljiviji i povećavate si šanse za što veći broj kontakata.

Ako želite otići još dalje, napravite plan objava za vaš profil na tjednoj ili mjesečnoj bazi kako biste bili sigurni da ste konstantni i da se redovito bavite svojim profilom. Iako vam se to može činiti kao veliki posao i možda nemate dovoljno slobodnog vremena, ako aktivno tražite posao imat ćete veliku korist. Naime, to je još jedan način kako možete pokazati svoje vještine u vođenju društvenih mreža, što je posebice važno ako tražite posao u marketingu.

LinkedIn je odlična mreža za poslodavce jer im omogućuje pronaći ljude koji najbolje odgovaraju njihovom poslovanju, ali također sjajan način da se kandidati koji traže posao istaknu i pokažu svoje znanje i kvalifikacije.

Da biste iskoristili blagodati LinkedIna i na ovaj način privukli poslodavce, učinite sve što možete kako biste poboljšali svoj profil na ovoj poslovnoj mreži. Testirajte je li on dovoljno uvjerljiv i zanimljiv kako bi netko na njega kliknuo. Nikada ne znate koje mogućnosti bi vam se mogle otvoriti ako uzmete u obzir činjenicu da poslodavci vole pregledati ažuriran, uvjerljiv i dobar LinkedIn profil svojih potencijalnih zaposlenika.

Foto: Souvik Banerjee / Unsplash