
Nužnost inovacija unutar kompanije
Fotografije: Davorin Višnjić
Četvrti susret obilježili su interesantna tema i rasprava o njoj, panel dva mentorska para i jedna vrlo uspješna suradnja nastala kao rezultat ovog projekta
Ivana Marković, glavna direktorica za segment privatnih korisnika u tvrtki A1, održala je prezentaciju o postavljanju prioriteta i inovacijama unutar kompanije. Da bismo uspjeli u svojem poslu, trebamo odrediti fokus odnosno prioritet na koji ćemo se primarno koncentrirati i posvetiti mu najviše pažnje, energije i vremena. Inovacije poprilično ovise o vrsti industrije jer, primjerice, u IT sektoru su inovacije konstantno nužne, dok se proces inoviranja u farmaceutskoj industriji godinama razvija. Stoga ne iznenađuje da je prezentacija Ivane Marković zbog tema koje se tiču svake kompanije, bez obzira na poslovno područje, pokrenula zanimljivu raspravu među mentoricama.

Na već tradicionalnom panelu dosadašnje iskustvo u ovom projektu izmijenila su dva mentorska para. Mentorica Draženka Andrašek, direktorica tiskare u Narodnim novinama, i Ana-Marija Špicnagel Ćurko, vlasnica tvrtke IPS Konzalting d.o.o., svoje su dosadašnje susrete opisale kao produktivne i kao mogućnost da obje iz razmjene svojih poslovnih iskustava nauče nešto novo o svijetu biznisa, kao i o sebi.
Drugi mentorski par koji se predstavio bile su mentorica Marija Klaić i Sunčana Jozić-Lučić. Osim što su opisale svoja iskustva u ovom programu, Sunčana je predstavila svoj novi proizvod koji je marketinški osmislila upravo pod mentorskim vodstvom Marije Klaić. Marija, regionalna menadžerica prodaje Opela, i Sunčana, vlasnica kreativne agencije Gugabaga i modnog brenda Fairytulle, potpune su suprotnosti u poslovnom svijetu, no zahvaljujući suradnji, savjetima, razmjeni ideja i Marijinom mentorskom usmjeravanju, Sunčana je pokrenula potpuno novi brend marama pod nazivom All around. Riječ je o viskokvalitetnim maramama koje su ekološki prihvatljive i biorazgradive, ujedno s kreativnim dizajnom različitih motiva i boja. Prepoznavši Sunčaninu kreativnost i odličnu modnu viziju, Marija joj je, zahvaljujući poslovnom iskustvu, pomogla da pronađe fokus u svojem poslu u kojem će, vjerujemo, postići velik uspjeh. Uistinu, Marija i Sunčana pravi su primjer zašto je mentorstvo ne samo korisno, već i nužno.