6 razloga zašto je važno imati LinkedIn poslovnu stranicu
LinkedIn poslovna stranica pomaže u networkingu i olakšava potragu za kvalitetnim kupcima, ali također uspostavlja sliku vaše tvrtke na svjetskoj razini kao ugledne i pouzdane organizacije.
Iako su mnogi uvjereni da je LinkedIn isključivo mjesto traženja posla, riječ je o poslovnoj mreži koja može pridonijeti uspjehu tvrtke – uz pomoć ove profesionalne mreže možete doći do novih potencijalnih kupaca i odličnih poslovnih prilika. Istraživanja pokazuju da je čak 84% korisnika LinkedIna ostvarilo neku poslovnu priliku putem ove popularne mreže.
Među prednostima korištenja stranice za tvrtke na LinkedInu svakako je prilika koju vam LinkedIn pruža, a temelji se na priči o vašoj tvrtki. Uz pomoć LinkedIna možete prenijeti svoju poslovnu politiku, uvjerenja i etičke vrijednosti, ali i podijeliti oglase za posao za otvorene pozicije i unaprijediti svoj marketing.
Kao biste potaknuli svoju potencijalnu publiku da se odluči ostvariti kontakt s vama i vašu tvrtku percipira kao pouzdanu, LinkedIn poslovna stranica mora biti informativna, ne smije imati grešaka u pisanju i njome moraju upravljati pouzdani administratori.
Kako otvoriti LinkedIn poslovnu stranicu?
Da biste otvorili LinkedIn poslovnu stranicu trebat će vam e-amil adresa tvrtke i nekoliko podataka tvrtke. Osim toga, trebat će vam vaš osobni profil koji broji najmanje deset osoba s kojima ste povezani na LinkedInu.
Otvaranje poslovne stranice je lako, a bit će vam potrebno svega nekoliko minuta. Nakon što unesete e-mail i podatke tvrtke (broj zaposlenih i djelokrug rada), uskoro ćete imati svoju stranicu za tvrtke na LinkedInu.
Nakon toga možete odrediti jednog ili više administratora koji će vam pomoći u upravljanju stranicom. Imajte na umu da te osobe moraju biti povezane s vama na LinkedInu. Nemojte zaboraviti da administratori imaju puna uređivačka prava na LinkedInu i da mogu dodati ili ukloniti druge administratore stranice. Stoga, budite sigurni da ste pronašli prave osobe za to.
Prednosti otvaranje LinkedInu poslovne stranice
Mnoge tvrtke nisu niti svjesne svoje pogreške jer nemaju LinkedIn poslovnu stranicu. Bez obzira na to imate li velik broj zaposlenika koji i sami imaju osobne LinkedIn profile ili ste tvrtka koja ima jednog zaposlenika, LinkedIn poslovna stranica može imati mnogo prednosti u odnosu na vaš privatni profil na LinkedInu.
1. LinkedIn poslovna stranica prikazuje vašu tvrtku, a ne samo jednog zaposlenika
Temelj LinkedIna su pojedinci i njihovi osobni profili koji obično prikazuju njihove vještine. No, ono što je ključno – ne prikazuju i vještine tvrtke u kojima su zaposleni. O kakvim je tvrtkama riječ? Čime se bave? Ništa od toga ne stoji na osobnim profilima pojedinaca.
Poslovne stranice tvrtke koriste LinkedIn iz dva razloga:
- za praćenje stručnjaka iz svoje domene rada i kako bi se u konačnici s njima umrežili
- za praćenje konkurentskih tvrtki kako bi čuli novosti i pratili njihov razvoj
Bacite pogled na poslovnu stranicu tvrtke Dell koja ima nekoliko milijuna pratitelja. Vijesti koje Dell obično objavljuje kombinacija su razvoja industrije općenito i njihovih novosti iz područja tehnologije.
Razmislite, koje bi vijesti iz industrije ili razvoja unutar poslovanja vaše tvrtke bile od interesa za vašu ciljanu publiku?
Važno je dobro razmisliti prije kreiranja plana objava za LinkedIn poslovnu stranicu tvrtke jer, osim što podijeljeni sadržaj vide osobe koje prate vaš rad, kroz komentiranja i lajkanja vide ih i njihovi pratitelji koji se dijeli u obliku komentiranog sadržaja na njihovim feedovima.
Stoga, što će sadržaj na vašoj LinkedIn stranici biti zanimljiviji, to će njegov doseg biti veći. S obzirom na to, svakako je dobro uključiti PDF prezentacije, video sadržaj ili neke prezentacije koje mogu biti od koristi vašim pratiteljima, a koje će nesumnjivo imati dobar doseg. Svakako, uz samu objavu ne zaboravite na dnu zalijepiti i internetsku stranicu tvrtke kako bi korisnici mogli odmah kliknuti i pogledati čime se bavite.
Naravno, stranica treba imati sve podatke – od opisa do profilnih i naslovnih slika. Preporučuje se da profilna slika stranice na LinkedInu bude logo tvrtke.
Ta razliku od vaših osobnih profila kojima možete mijenjati opcije privatnosti, stranice tvrtki na LinkedInu su javno vidljive. To znači da sadržaj koji se dijeli s vaše stranice utječe na rangiranje sadržaja na web stranici. On može pomoći SEO optimizaciji vašeg weba. Dijeljenjem sadržaja bogatog ključnim riječima na poslovnoj stranici tvrtke na LinkedInu, u isto vrijeme povećavate vidljivost vaše tvrtke na webu.
Također, nemojte zaboraviti u opisu tvrtke uključiti velik broj relevantnih ključnih riječi kako bi se vaša stranica pojavila u rezultatima pretraživanja određene pojmova.
2. Vaši zaposlenici su ustvari neizravni ambasadori tvrtke
U trenutku kada netko od vaših zaposlenika ažurira odjeljak iskustvo na svom osobnom profilu na LinkedInu i u njega uključi ime vaše tvrtke, spomenuto će se automatski prikazati kao slika loga vaše tvrtke na koju se može kliknuti, a koja omogućuje osobi koja pregledava osobni profil vašeg zaposlenika da jednim klikom ode na stranicu vaše tvrtke.
Ako pretpostavimo da je svaki vaš zaposlenik pravilno povezao svoj profil sa stranicom vaše tvrtke, time će se povećati šansa da budete primijećeni od strane njihovih pratitelja.
3. Imate uvid u analitiku objava
Kad god objavite novu objavu na LinkedInu, dobit ćete uvid u analitiku koja vam prikazuje statistiku: koliko puta se vaša objava prikazala drugim korisnicima LinkedIna, koliko njih je kliknulo na nju, koliko je osoba lajkalo, komentiralo i podijelilo objavu, a sve to izraženo je kao broj ili postotak.
Uvid u analitiku na osobnom profilu nije moguć, osim uobičajenog uvida u lajkove, komentiranje i dijeljenje objave.
4. Dobit ćete obavijest kada netko spomene vašu tvrtku
LinkedIn je velika profesionalna poslovna mreža koja se sve više širi. Najbolje ćete pratiti što se događa u poslovanju ako ćete biti poslovno na LinkedInu. Naime, kad god netko spomene vašu tvrtku, vama će doći obavijest da se to dogodilo. To će vam pomoći u praćenju drugih tvrtki, konkurencije, ali i klijenata s kojima surađujete.
Dobit ćete obavijest bez obzira spomene li netko tvrtku u komentaru ili objavi, a osoba s druge strane lako će označiti vašu tvrtku jer će joj se ona prikazati u padajućem izborniku.
U trenucima kada bilo tko vidi objavu i ona ga zainteresira, lako može kliknuti na označeni dio vaše tvrtke i tako doći do vaše LinkedIn poslovne stranice.
5. Promovirate najvažnije vijesti tvrtke
Kroz LinkedIn poslovnu stranicu lako možete promovirati najvažnije vijesti vaše tvrtke, a sve ono što je važno i aktualno označiti s Pin. Time ćete omogućiti korisnicima koji dođu na vašu stranicu da odmah budu informirani o najvažnijim i/ili aktualnim događajima tvrtke.
Tako u samo nekoliko klikova mišem možete promovirati budući događaj tvrtke ili ispričati uspješnu poslovnu priču.
6. Predstavite proizvode koje ste razvili
Prema dostupnim istraživanjima s Marketing Tech Bloga, pet razloga zašto ljudi prate brendove na društvenim mrežama su:
- promocije i popusti
- informacije o najnovijim proizvodima
- korisnička usluga
- dijeljenje zabavnog sadržaja
- mogućnost povratnih informacija
Više od polovice dobavljača izjavilo je da je ostvarilo prodaju putem LinkedIna.
Stoga, iskoristite LinkedIn poslovnu stranicu tvrtke kako biste predstavili nove proizvode ili usluge koje je razvila vaša tvrtka te ne zaboravite posebno naglasiti kako će ona pomoći korisnicima da ostvare svoje ciljeve.
Treba li mi stranica za tvrtku na LinkedInu?
Kao što ste se mogli uvjeriti, postoje brojne prednosti za kreiranje vaše poslovne stranice na LinkedInu. Ako se odlučite postaviti je, uvijek pazite da se vaša tvrtka lako može pronaći na LinkedInu te da se lako mogu pronaći i svi članovi vašeg tima.
Da biste imali koristi od LinkedIn poslovne stranice morate redovito objavljivati sadržaj i odgovarati na komentare. Preporuka je objaviti jednu do dvije objave tjedno. Time ćete biti konstantni i nećete zapustiti vaš poslovni profil, a u isto vrijeme stvorit ćete priču vaše tvrtke.
Postoje brojni savjeti za vođenje LinkedIn stranice koji vam mogu pomoći da povećate doseg i vidljivost na LinkedInu – od vremena kada je najbolje objavljivati do ostalih detalja koji vam mogu pomoći u postizanju većeg dosega objava.
No, ono što je svakako veliki plus je to što će većinu vaših objava vidjeti gotovo svi vaši pratitelji. Za razliku od Facebooka i Instagrama koji imaju jako nizak organski doseg, LinkedIn je mreža kroz koju možete ostvariti dobar doseg bez plaćanja oglasa.
Zbog svoje jednostavnosti korištenja i benefita koja pruža poslovnim tvrtkama, sve je više onih koji se odlučuju na redovito korištenje LinkedIna. Preporučujemo da se i vi upustite u svijet networkinga i povećate svoju vidljivost u poslovnom svijetu putem najpopularnije poslovne mreže na svijetu – LinkedIna.
Foto: Greg Bulla / Unsplash