The show must go on – dirljiva božićna reklama Amazona
Piše: Martina Lovaković
Kako nam je Božić sve bliži, tako svakog dana sve više božićnih reklama zove na okupljanje, mir i blagostanje. No, po svemu sudeći ove godine bi Božić mogao izgledati potpuno drukčije. Izostat će brojne aktivnosti i okupljanja bez kojih do sada nismo mogli zamisliti Advent.
Naime, pandemija korona virusa nikoga nije ostavila ravnodušnim, pa većina reklama prenosi upravo emotivne poruke podrške, suosjećanja, empatije, optimizma i pozitivnih vibracija. Svi će se složiti u jednom. To je ono što nam sada najviše treba kako bi nas obuzeo blagdanski duh i kako bi na jednak način kao i prethodnih godina mogli proslaviti jedan od svima najdražih blagdana.
Snovi jedne balerine
Među brojnim božićnim reklamama ističe se ona u čijoj je glavnoj ulozi djevojčica, ambiciozna balerina kojoj ples predstavlja sve u životu. Marljivo trenira i priprema se za zimsko natjecanje kada saznaje da će ono biti odgođeno zbog novih epidemioloških mjera uslijed COVID-19.
Ipak, ne da se pokolebati. I dalje mašta o nastupu i marljivo pleše, a njezina mlađa sestra želi joj ponovo vratiti osmijeh na lice. U dogovoru sa susjedom organizira nastup na ulici ispred zgrade, a upravo je on glavna pouka reklame.
Zajedništvo u teškim vremenima poveže sve stanare zgrada i dok uživaju u predivnoj baletnoj točki, srce djevojčice puno je emocija. Njezin trud nije bio uzaludan i to je ono o čemu govori ova emotivna božićna reklama.
The show must go on – poruka 2020. godini
Odjevena u predivnu bijelu haljinu balerina izvodi točku dok je obasipaju pahulje prvog snijega. Njezin nastup govori – The show must go on. Riječ je o naslovu pjesme legendarne grupe Queen koji se odlično uklopio u cjelokupnu priču i božićni ambijent.
Amazon naslovom spomenute pjesme na kraju reklame poručuje da i u teškim vremenima, kada ne znamo što donosi sutra i kada ne možemo obavljati svoje svakodnevne aktivnosti, život i dalje ide svojim tijekom, a mi ga moramo iskoristiti na najbolji mogući način. Valja zadržati osmijeh na licu i pozitivan duh, a sreću pronaći svakog dana u malim stvarima.
Amazon je nakon puštanja reklame izjavio da su željeli istaknuti neslomljivi ljudski duh. I kada se naizgled čini kao da je sve propalo, onaj tko vjeruje u sebe i slijedi svoje snove ustrajat će dalje do svog cilja.
I iako reklama nije direktno božićna, svojom poukom i pričom, ali i time što je lansirana u vrijeme Božića, zaslužuje da je se stavi na sam vrh najboljih božićnih reklama.
Reklamu je režirala Melina Matsoukas čije ime stoji i iza Rihanninog hita “We Found Love” te Beyonceinog spota pjesme “Formation”.
Pogledajte Amazonovu reklamu uz koju ćete se truditi ne zaplakati:
Tko je balerina u reklami?
A u ulozi mlade balerine našla se francuska balerina Taïs Vinolo koja je izjavila kako bi ovim nastupom željela postati uzor svim djevojčicama koje tek kreću s plesom. Taïs je rođena u Francuskoj, a sada živi i pleše u Los Angelesu i New Yorku, gdje pohađa školu Jacqueline Kennedy Onassis School (JKO).
Prisjećajući se djetinjstva Taïs je izjavila: “Kako sam odrastala u francuskom selu, tamo nije bilo mladih crnih djevojaka koje su učile balet, s kosom poput moje. Čak ih nisam viđala niti na televiziji, što znači da se ustvari nisam imala s kime poistovjetiti.”
A o svojoj ulozi u Amazonovoj reklami kaže: “Sudjelovanje na ovom snimanju toliko mi je pomoglo oko toga da zapravo shvatim tko sam, što želim biti i što predstavljam. Ponosna sam što sam bila dio ovog projekta, jer pouka koju on prenosi puno mi znači. Posebice u ovim teškim vremenima kroz koja prolazi cijeli svijet.”